Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury
JANUSZA PIECHOCIŃSKIEGO o TRANSPORCIE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie będzie biletu aglomeracyjnego - dzięki Stuzikowi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna -> Transport kolejowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja
Gość






PostWysłany: Śro 9:32, 29 Sie 2007    Temat postu: Nie będzie biletu aglomeracyjnego - dzięki Stuzikowi

Dziękuję Panu Struzikowi i partii PSL chcącej zmieniać Polskę za kompletn olanie sprawy biletu aglomeracyjnego dla Warszawy.

Jedna z najważniejszych obecnie spraw (biorąc pod uwagę jak duży udział w wytwarzaniu krajowego PKB mają ludzie dojeżdżający codziennie do stolicy w warunkach urągających godności) została kompletnie zignorowana przez wiejskiego marszałka i jego sieć wijskich kolei mazowickich.

Szczegóły w dzisiejszym stołecznym wydaniu wybroczej.


Dzięki Wam towarzysze za wasz codzienny trud w dziele odbudowy rzeczypospolitej!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:34, 29 Sie 2007    Temat postu:

poczytaj Przyjacielu coś więcej nie tylko GW w tej sprawie,poszło jak zwykle o pieniądze wprowadzenie wspólnego bilety w II strefie powiaty podwarszawskie wymagało dołożenia powyżej 20 -do 27 mln złotych rocznie przy obecnych taryfach biletowych.ZTM i KM prowadziły w tej sprawie intensywne rozmowy zakładając ,że dołozy samorząd ZTM zakładał ze wojewódzki KM ze miejski.Podeślij maila postaram Ci podrzucić więcej info i wyliczeń

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hubert Pollak
Gość






PostWysłany: Pon 18:07, 17 Wrz 2007    Temat postu:

ale trzeba się dogadać, jak nie ze wszystkimi to przynajmniej z samorządami zainteresowanymi dołożeniem się. Na kilkanaście miejscowości podwarszawskich ktoś na pewno się dołoży.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:17, 19 Wrz 2007    Temat postu:

zakładasz ze Piastów dołozy 100 tysiaków miesięcznie ?
Jestem zdecydowanym zwolennikiem biletu aglomeracyjnego ale....jeśli nie nastąpi uproszczenie i integracja taryf i uwaga zwaloryzowanie biletów komunikacji miejskiej operacja będzie nieskuteczna.w Waszawie mimo ze metro jest dochodowe w tym roku dopłata do kosztów biężacych komunikacji miejskiej przekroczyła już 60 % ceny biletu.Oznacza to mniej więcej doplaty budzetowe powyzej 600 mln złotych rocznie ( czyli rownowartość całej pomocy spolecznej w mieście )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja
Gość






PostWysłany: Pią 14:40, 21 Wrz 2007    Temat postu:

... i akurat biedny bilet aglomeracyjny jest tutaj tym czynnikiem przelewającym czarę goryczy.... WOLNE ŻARTY! Very Happy

A może pomyślał ktoś ile dodatkowych klientów przysporzy ów enfant terrible komunikacji miejskiej - zarówno KM jak i ZTM?

Czemu nie rozszerzyć stref płatnego parkowania, powstałe dochody nie przeznaczyć częściowo na sfinansowanie biletu?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja
Gość






PostWysłany: Pią 14:46, 21 Wrz 2007    Temat postu:

a naczelnym zadaniem KM powinno być - Panie Struzik - zapewnienie maksymalnego komfortu codziennych dojazdów klientom. Jak nie mięliście do tej pory czasu przeprowadzić badań, to ja się pytam za co ja wam do licha płacę? Czym się zajmować mają Panie Sekity - myśleniem strategicznym i koncepcyjnym na parę lat do przodu, czy fotografowaniem się na konferencjach prasowych!?

Ale jak ktoś jest wybierany za klakierstwo polityczne, a nie na podstawie przymiotów intelektualnych, to nie dziwota, że teraz kilkaset tysięcy pasażerów- sardynek czeka (po 30 minut na SKM) z zapartym (od tłoku) tchem, aż szanowna Pani Sekita podpisze odpowiednie papiery zlecające wykonanie SPÓŹNIONYCH O KILKA LAT analiz dotyczących możliwości wprowadzenia biletu. GRANDA!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:40, 21 Wrz 2007    Temat postu:

Masz rację w krytyce i nie masz jej do konca badania potoków zostały spowolnione przez remiont tunelu średnicowego wzeszłym roku,trudno było zrobić solidne badania skoro w wezle warszawskim była nadzwyczajna sytuacja.Nie przeczę ze KM potrzeba więcej operatywności w działaniu a przede wszystkim nowego i zmodernizowanego taboru...lepszych rozkładów jazdy etc...jednak mimo duzego zaangazowania finansowego Mazowsza efekty nie pojawiają się szybko.W wolnej chwili jeśli tylko zdrowia starczy 9kończymy pracę nad Masterplanem dla Rynku kolejowego do 2030 postaram się przygotowaćszerszą ocenę funkcjonowanioa KM w ostatnich miesiącach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
on
Gość






PostWysłany: Pon 9:01, 24 Wrz 2007    Temat postu:

[quote]jeśli tylko zdrowia starczy skończymy pracę nad Masterplanem dla Rynku kolejowego do 2030 postaram się przygotowaćszerszą ocenę funkcjonowanioa KM w ostatnich miesiącach[\quote]Czasu Wam nie starczy, bo wybieracie się do Sejmu. Zajęci będziecie kampanią wyborczą.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:17, 24 Wrz 2007    Temat postu:

Prośba o rejestrację to wtedy w formie prywatnej wiadomości czy na mail można podesłać jakieś opracowanie rozwijajace omawiany temat a tak zostaja krotkie formy podlane złośliwością.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja
Gość






PostWysłany: Wto 14:43, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Rzeczywiście nie odbieram tego, że można do pewnego stopnia tłumaczyć KM , tyle, że ten remont już dawno się skończył, a badania jak nie zaczęto tak nadal nie ma. Mówi się tylko, że trzeba zrobić, co jest w najwyższym stopniu irytuące, bo pachnie poprzednią epoką (i modelem zarządzania) na kilometr.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:46, 28 Wrz 2007    Temat postu:

sa już zrobione i jak KM przyjmą z nich Raport plus strategię rozwoju to Ci podeślę bowiem zespół zTOR jest podwykonawcą Arupa i E&Y

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja
Gość






PostWysłany: Nie 16:49, 30 Wrz 2007    Temat postu:

tak na prawdę to same badania nie tak bardzo mnie interesują , jak wnioski jakie wyciągną z nich KM. Tak na prawdę interesuje mnie tylko kiedy będzie wreszcie ten ch.... bilet. Evil or Very Mad

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
on
Gość






PostWysłany: Nie 20:04, 30 Wrz 2007    Temat postu:

Cytat:
Prośba o rejestrację to wtedy w formie prywatnej wiadomości czy na mail można podesłać jakieś opracowanie rozwijajace omawiany temat a tak zostaja krotkie formy podlane złośliwością....
Jaką złośliwością.
fakty - Panie P.- Fakty

Czyżby chciałby Pan zaprzeczyć, że część osób z PSL mających związek z opracowaniem i zatwierdzaniem planów i strategii startuje do Sejmu?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:11, 30 Wrz 2007    Temat postu:

tylko ten bilet (prośba trzymaj fason ) nie jest prostą pochodną zyczen ale tez i kasy którą nań trzeba wyłożyć pozdrawiam jp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
flugzeug30




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lodz/Warszawa

PostWysłany: Czw 12:21, 15 Lis 2007    Temat postu:

Trzeba by wreszcie nowych Flirtow, pociagow Bombardiera itp. Bo na tych kilkunastu zmodernizowanych skladach KM daleko nie zajada...

PS:Sorry, ale kiblolina 14WE sa cokolwiek awaryjne- pudlo nowe, ale oprzyrzadowanie starszych serii EN-57, zrzechowanych przez SKM Gdansk i odkupionych od nich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna -> Transport kolejowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin