Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury
JANUSZA PIECHOCIŃSKIEGO o TRANSPORCIE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Modernizacja linii kolejowej Warszawa Koluszki Łódz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna -> Transport kolejowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:04, 03 Lip 2007    Temat postu: Modernizacja linii kolejowej Warszawa Koluszki Łódz

Modernizacja Linii Kolejowej Warszawa-Koluszki-Łódz Fabryczna

Trasa składa się z :
Linii nr 1 W-Wa Centralna –Katowice na odcinku W-wa Centralna –Koluszki km -0,345-105,194
Linii nr 17 Łódź Fabryczna – Koluszki km-0,070-26,347 km- 6,997-105,539

Parametry techniczno –eksploatacyjne linii :
Na odcinku W-wa Centralna –Koluszki obowiązują prędkości rozkładowe :
Tor nr1 :
Km-0,345-0,704 v=60 km/h
Km-0,704-7,050 v=70 km/h
Km-7,050-67,700 v=120 km/h
Km-67,700-103,800 v=60 km/h
Tor nr 2 :
Km-0,345-6,997 v=60 km/h
Km-6,997-67,700 v=120 km/h
Km-67,700-103,800 v=60 km/h

Na odcinku Łódź Fabryczna –Koluszki obowiązują prędkości rozkładowe :
Tor nr 1 –km-0,070 -26,347 v=100km/h
Tor nr 2 –km -0,070-25,485 v=100 km/h

Koszt modernizacji 228 ,0 mln euro z czego 171,0mln euro z funduszy strukturalnych UE 57,0 mln euro budżet państwa .
Zostały wykonane przez Kolprojekt Warszawa (konsultant ) :
Studium wykonalności
Wniosek o pozyskanie funduszy strukturalnych dla współfinansowania inwestycji
Materiały przetargowe dla realizacji zadania w systemie projekt +budowa

Kosz opracowania 5,490 mln zł finansowany będzie ze środków własnych PKP PLK S.A.

Trwają procedury przetargowe :

I ETAP : Skierniewice –Łódź Widzew
Projektuj i buduj :
-Skierniewice – Koluszki
-Koluszki – Łódź Widzew
-LCS Koluszki
Na nadzór i zarządzanie projektem
Po wyborze wykonawców zakończenie realizacji przewiduje się w maju 2008 roku.

II ETAP :Warszawa-Skierniewice i Łódź Widzew –Łódź Fabryczna :
Przygotowywany jest przetarg na dokumentację projektową. Przewidywany termin ogłoszenia kwiecień 2006 r. Planowany koszt ok. 70 mln zł .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
flugzeug30




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lodz/Warszawa

PostWysłany: Pon 23:38, 09 Lip 2007    Temat postu:

Linia obecnie jest przebudowywana na odcinkach:

Lodz Andrzejow- Koluszki

Koluszki- Dabrowice kolo Skierniewic.

Maja na niej kursowac sklady ED 74, produkcji bydgoskiej Pesy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:20, 12 Lip 2007    Temat postu:

niestety na remontowanym odcinku zanosi się na opoznienie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
flugzeug30




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lodz/Warszawa

PostWysłany: Czw 22:42, 12 Lip 2007    Temat postu:

Maja byc wyraznie zlagodzone luki torow na odcinku Lipce- Plycwia- Makow- Dabrowice, aby byla mozliwa Vmax= 160 km/h.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
Gość






PostWysłany: Sob 0:43, 25 Sie 2007    Temat postu:

Byłem przekonany, że na odcinku Skierniewice - Koluszki docelowo V=140km/h, a na Skierniewice - WWA Zach. i Koluszki - Łódź Widzew V=160km/h.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rufio198




Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KM-Sp z.O.O-Warszawa

PostWysłany: Nie 20:39, 26 Sie 2007    Temat postu:

Jak do tej pory na zmodernizowanym szlaku jest Vmax=120km/h

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mk
Gość






PostWysłany: Pią 16:26, 18 Lip 2008    Temat postu:

Czy stacje osobwe na odcinku warszawa-skierniewice również będą zmodernizowane ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
general poder




Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GOP

PostWysłany: Nie 13:56, 19 Paź 2008    Temat postu: Linia a ED74

W nowych ED74 przydało by się drugie siedzenie dla maszynisty aby można było jechać v>130 km/h, albo automatyczne sterowanie na linii. Ale rozumię tak czy tak tory muszą się chyba jeszcze uleżeć do 160/140 km/h

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna -> Transport kolejowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin