Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury
JANUSZA PIECHOCIŃSKIEGO o TRANSPORCIE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wieloletni program inwestycyjny drogi wojewodzkie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna -> Drogi wojewódzkie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:58, 03 Lip 2007    Temat postu: Wieloletni program inwestycyjny drogi wojewodzkie

Wieloletni program inwestycyjny Samorządu Województwa Mazowieckiego
na lata 2006-2009 ( w tyś zł )

Drogi wojewódzkie

Droga wojewódzka nr 719 Warszawa –Pruszków-Grodzisk Mazowiecki
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą
Realizacja 2008-2010
Finansowanie : środki własne budżetowe 10 650 ,fundusze strukturalne :31 950

Droga wojewódzka nr 637 warszawa - Węgrów
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą
Realizacja 2008-2010
Finansowanie : środki własne budżetowe 14 509 ,fundusze strukturalne :43 504

Droga wojewódzka nr 718 Borzęcin –Pruszków
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą
Realizacja 2007-2010
Finansowanie : środki własne budżetowe 7 973 ,fundusze strukturalne :23 920

Droga wojewódzka nr 575 Płock- Kazuń Nowy
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą
Realizacja 2008-2010
Finansowanie : środki własne budżetowe 34 821 ,fundusze strukturalne :104 463

Droga wojewódzka nr 634 gr. Warszawy-Zielonka-Wołomin-Tłuszcz-Wólka K.
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą oraz budowa nowego odcinka drogi Wołomin Duczki oraz budowa nowego mostu na rz. Czarna
Realizacja 2005-2010
Finansowanie : środki własne budżetowe 14 372 ,fundusze strukturalne : 43 116

Droga wojewódzka nr 724 Warszawa-Góra Kalwaria
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą
Realizacja 2006-2009
Finansowanie : środki własne budżetowe 29 002

Droga wojewódzka nr 801 Warszawa - gr. województwa
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą
Realizacja 2008-2011
Finansowanie : środki własne budżetowe 15 186 ,fundusze strukturalne :45 559

Droga wojewódzka nr 631 Nowy Dwór -Marki
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą
Realizacja 2005-2010
Finansowanie : środki własne budżetowe 52 634 ,fundusze strukturalne :250


Droga wojewódzka nr 630 Nowy Dwór – Jabłonna
Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni, chodniki ,odwodnienie
Realizacja 2005-2006
Finansowanie : środki własne 10 305 ,fundusze strukturalne 14 955

Droga wojewódzka nr 898 obejście Starych Babic
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą
Realizacja 2008-2009
Finansowanie : środki własne budżetowe 1250,fundusze strukturalne :3750

Droga wojewódzka nr 721 od przejazdu PKP w Starej Iwiczne do Śniadeckich
w Piasecznie
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą
Realizacja 2008-2010
Finansowanie : środki własne budżetowe 4000 ,fundusze strukturalne :12 000

„Paszkowianka” droga łącząca DK nr 8 z planowaną A2 oraz drogą woj.nr 579 w Błoniu wraz z odgałęziami do drogi woj.nr 718
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą
Realizacja 2007-2011
Finansowanie : środki własne budżetowe 61 750 ,fundusze strukturalne :185 250

Droga wojewódzka nr 579 Obwodnica Śródmiejska Błonia
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą
Realizacja 2008-2009
Finansowanie : środki własne budżetowe 250 ,fundusze strukturalne :750

Droga wojewódzka nr 579 Kazuń - Błonie przebudowa
Wzmocnienia konstrukcji ,chodniki ,odwodnienie
Realizacja 2006-2007
Finansowanie : środki własne budżetowe 11 121 ,fundusze strukturalne :31 500


Oczywiście trzeba te kwoty traktować orientacyjnie bo są to szacunki przed przetargiem dla zadań ,które się jeszcze nie rozpoczęły .Porządkowanie spraw geodezyjnych ,wykupy gruntów ,czy też protesty mogą inwestycje powyżej przesuwać w czasie.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystian
Gość






PostWysłany: Czw 19:41, 09 Sie 2007    Temat postu:

Szanowny Panie Piechociński
Bardzo dobrze, że porusza Pan tematy budowy infrastruktury.
Ma Pan wpływ na to co i jak buduje się w Województwie Mazowieckim.
Ponieważ mieszkam w Błoniu, jestem żywo zainteresowany Pańską opinią na temat poniższej inwestycji:

"Droga wojewódzka nr 579 Obwodnica Śródmiejska Błonia
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą
Realizacja 2008-2009
Finansowanie : środki własne budżetowe 250 ,fundusze strukturalne :750"
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomkrt




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:09, 14 Sie 2007    Temat postu: Re: Wieloletni program inwestycyjny drogi wojewodzkie

piechocinski napisał:
Wieloletni program inwestycyjny Samorządu

Droga wojewódzka nr 634 gr. Warszawy-Zielonka-Wołomin-Tłuszcz-Wólka K.
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą oraz budowa nowego odcinka drogi Wołomin Duczki oraz budowa nowego mostu na rz. Czarna
Realizacja 2005-2010
Finansowanie : środki własne budżetowe 14 372 ,fundusze strukturalne : 43 116


i do tego ta droga ma mieć na odcinku Wołomin - skrzyżowanie z drogą 631 przekrój 2x2.
Niestety najbardziej obciążony odcinek - granica Zielonki, Ząbki - ul. Łodygowa w Warszawie zostanie jednojezniowy w ramach tego zadania na przejściu przez Ząbki mają być wykonane tylko prace kosmetyczne.
Nikt nie pomyślał o budowie alternatywnego wlotu drogi 634 do Warszawy (chociaż są takie plany na papierze) i wpięciu jej w Trasę Świętokrzyską dzieki temu droga 634 została by pięknie włączona w układ obwodnic Warszawy

Cytat:

Droga wojewódzka nr 631 Nowy Dwór -Marki
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą
Realizacja 2005-2010
Finansowanie : środki własne budżetowe 52 634 ,fundusze strukturalne :250


A to już nie aktualne - teraz są dwa zaadania obejmujące odcinek Nowy Dwór - granica Warszawy z podziałem odcinków na węźle "Zielonka" z WOW.
MZDW dwa razy ogłaszała przetarg na projektanta i niestety z mizernym skutkiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:58, 15 Sie 2007    Temat postu:

oczywiście plany rozbudowy natrafiaja tez na protesty spoleczne np.obwodnica Błonia czy Grodziska maz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radzik




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Błonie

PostWysłany: Śro 19:58, 15 Sie 2007    Temat postu:

piechocinski napisał:
oczywiście plany rozbudowy natrafiaja tez na protesty spoleczne np.obwodnica Błonia czy Grodziska maz

Zastanawiał się Pan nad tym dlaczego plany budowy dróg natrafiają na protesty?

1.Robione są przez urzedników zza biurka bez orientacji w terenie,
2.Robione sa niezgodnie z elementarną podstawą budowy dróg tranzytowych,
3.Robione są przez "zadufanych w swoją wiedzę urzędników" którzy nie potrafią przyznać się do popełnionych błędów,
4.Robione są przez "leniwych urzędników" którym nie chce się popracować nad nowymi koncepcjami przebiegów,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:26, 16 Sie 2007    Temat postu:

Gdyby wszystko dało się sprowadzić do wymienionych powodów nie byłoby zle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radzik




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Błonie

PostWysłany: Czw 16:35, 16 Sie 2007    Temat postu:

To nie wszystkie powody
5. Przeprowadzanie wywłaszczeń z nieruchomości tendencyjne ze wskazaniem na niekorzyść właścicela
6. Posługiwanie się przez planistów (urzędników) historycznymi planami i koncepcjami, nieprzystającymi do rzeczywistości (czyste lenistwo-szkoda, że nie sięgają do planowania z czasów Napoleona lub wcześniejszych),
7. Wykonywanie projektów niezgodnie z obowiązującym prawem,
8. itp.

Zapewne jest Pan zorientowany, że budowa drogi wojewódzkiej nr 579 - tranzyt Płn-Płd- wchodzącej w skład
MAŁEJ OBWODNICY WARSZAWY- ma przebiegać przez środek Miasta Błonie.
Przewidywane natężeniu ruchu będzie wynosiło 20-30 tys. poj/dobę.
Budowa takiej drogi, - drogi tranzytowej; przez Miasto, na której będzie minimum 8 skrzyżowań kolizyjnych, nie licząc wyjazdów z posesji na tę drogę; jest największym KURIOZUM planistycznym i budowlanym w Polsce, a może i w Europie.
Na Białorusi (którą mamy za nic) planuje i buduje się lepiej.

Komentowanie tego tylko tym, że
Cytat:
plany rozbudowy natrafiają na protesty
jest zbyt proste i płytkie jak dla eksperta.
Unika Pan tematu i dyskusji dlaczego Urząd Marszałkowski : źle planuje, źle pracuje, brak mu koncepcji i przede wszystkim chęci do opracowanie czegoś porządnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
back
Gość






PostWysłany: Pią 9:29, 17 Sie 2007    Temat postu:

Urzednicy i decydenci z poprzedniego systemu, dlatego tak pracują.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
back
Gość






PostWysłany: Pon 21:59, 20 Sie 2007    Temat postu:

Oto przykłady

"Działania Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich są tylko pozorne. Naprawdę, odczucie społeczeństwa jest bardzo negatywne i myślę, że po to się tu spotkaliśmy, by spowodować takie działania z państwa strony, które te odczucia zmienią. Bo jest tragicznie - mówił na spotkaniu z przedstawicielami MZDW Janusz Ciura, członek zarządu powiatu. Ale to nie wszystkie zarzuty, jakie usłyszeli goście."
Tygodnik "Echo Powiatu" 2007-02-06
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piechocinski
Administrator



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:25, 21 Sie 2007    Temat postu:

Zwróciłem tylko uwagę ze w planach przestrzennego zagospodarowania trasę tę wprowadził miejscowy samorząd a wywołało to wielkie konflikty wsród mieszkańców.Sprawa jest na tyle poważna ze trudno prowadzić na jej temat dialog w formie krótkich komunikatów mailowych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarbox
Gość






PostWysłany: Pią 13:06, 01 Sie 2008    Temat postu: Re: Wieloletni program inwestycyjny drogi wojewodzkie

piechocinski napisał:
Droga wojewódzka nr 801 Warszawa - gr. województwa
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą
Realizacja 2008-2011
Finansowanie : środki własne budżetowe 15 186 ,fundusze strukturalne :45 559
czy znane sa juz terminy realizacji tej rozbudowy?
czy na terenie jozefowa droga ta przebiegac bedzie po nowym, czy starym sladzie?
MZDW napisał:
Dokumentacja projektowa .
W ramach tego zadania uruchomiono procedurę przetargową na wykonanie dokumentacji projektowych oraz uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi i decyzji środowiskowych na realizację przedsięwzięcia:
dla odc. od ul. Górczewskiej
dla odc. od ul. Wyszyńskiego (dr woj 721) do ul. Górczewskiej - gm. Józefów
dla odc. km 44+853 do km 84+085 gm. Wilga , Maciejowice.
co oznacza ten zapis na stronie MZDW, ze zamowili opracowanie dokumentacji od skrzyzowania z wyszynskiego do granicy wojewodztwa?
z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadjezierze
Gość






PostWysłany: Sob 18:16, 02 Sie 2008    Temat postu:

Tylko oby całą drogę 801 zrobili dwupasmową albo chociaż z utwardzonymi poboczami, zwłaszcza w okolicy Wilgi i Maciejowic.

A co z przebiegiem 801 przrez gminę Sobienie-Jeziory? Czy będzie obwodnica Dziecinowa? Zróbcie przed Euro 2012.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mieszkaniec Dziecinowa
Gość






PostWysłany: Wto 0:28, 24 Lut 2009    Temat postu:

[quote="Nadjezierze"]Tylko oby całą drogę 801 zrobili dwupasmową albo chociaż z utwardzonymi poboczami, zwłaszcza w okolicy Wilgi i Maciejowic.

A co z przebiegiem 801 przrez gminę Sobienie-Jeziory? Czy będzie obwodnica Dziecinowa? Zróbcie przed Euro 2012.[/quote]
no właśnie przydała by sie ta obwodnica ponieważ budynki są bardzo blisko jezdni w lato cięzko jest nam wytrzymać ruch jest bardzo natężony czego wynikiem jest potworny chałas budynki pekają no i jest bardzo dużo wypadków śmiertelnych, władze gminy wogóle nie są zainteresowane by nam pomóc , to nie prawda ze mieszkańcy Dziecinowa nie chcą przebódowy tej trasy my jesteśmy za tylko poza granicami osiedlonymi których u nas jest wiele myśle że obwodnica była by dobrym rozwiązaniem dla wszystkich stron a wszczególności dla kierowców no i dla naszych dzieci .
[[b]bpozdrawiam i zgóry dziękóje za zainteresowanie[/b][/b]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mieszkanka Dziecinowa
Gość






PostWysłany: Nie 18:16, 01 Mar 2009    Temat postu: droga 801

mieszkaniec Dziecinowa napisał:
Nadjezierze napisał:
Tylko oby całą drogę 801 zrobili dwupasmową albo chociaż z utwardzonymi poboczami, zwłaszcza w okolicy Wilgi i Maciejowic.

A co z przebiegiem 801 przrez gminę Sobienie-Jeziory? Czy będzie obwodnica Dziecinowa? Zróbcie przed Euro 2012.

no właśnie przydała by sie ta obwodnica ponieważ budynki są bardzo blisko jezdni w lato cięzko jest nam wytrzymać ruch jest bardzo natężony czego wynikiem jest potworny chałas budynki pekają no i jest bardzo dużo wypadków śmiertelnych, władze gminy wogóle nie są zainteresowane by nam pomóc , to nie prawda ze mieszkańcy Dziecinowa nie chcą przebódowy tej trasy my jesteśmy za tylko poza granicami osiedlonymi których u nas jest wiele myśle że obwodnica była by dobrym rozwiązaniem dla wszystkich stron a wszczególności dla kierowców no i dla naszych dzieci .
[bpozdrawiam i zgóry dziękóje za zainteresowanie[/b]

Pana Piechocińskiego zwykli, szarzy ludzie nie interesują.
Próbowałam interweniować u Pana Posła w 2005 roku w naszej sprawie. Niestety wielokrotne telefony pozostały bez odpowiedzi. Niestety Nie jesteśmy elitą Konstancina aby liczyć na zainteresowanie polityków, władz... Nie mamy prawa do godnego życia. Można z nami zrobić wszystko.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 12:53, 29 Lip 2009    Temat postu: Re: Wieloletni program inwestycyjny drogi wojewodzkie

piechocinski napisał:
Wieloletni program inwestycyjny Samorządu Województwa Mazowieckiego
na lata 2006-2009 ( w tyś zł )

Drogi wojewódzkie

Droga wojewódzka nr 719 Warszawa –Pruszków-Grodzisk Mazowiecki
Rozbudowa drogi z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą
Realizacja 2008-2010Finansowanie : środki własne budżetowe 10 650 ,fundusze strukturalne :31 950



Oczywiście trzeba te kwoty traktować orientacyjnie bo są to szacunki przed przetargiem dla zadań ,które się jeszcze nie rozpoczęły .Porządkowanie spraw geodezyjnych ,wykupy gruntów ,czy też protesty mogą inwestycje powyżej przesuwać w czasie.




HOHOHO!!!! Smile)))))))))))))))))000 To już nieługo KONIEC przebudowy jerozolimskich! Ależ ten Struzik to chłop na schwał!!!!


ŻAŁOSNY, PSLOWSKI PROFESJONALIZM
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Wiceprzewodniczącego Sejmowej Komisji Infrastruktury Strona Główna -> Drogi wojewódzkie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin