Autor Wiadomość
radzik
PostWysłany: Śro 18:32, 12 Gru 2007    Temat postu:

piechocinski napisał:
Sorki ale pozostaję przyswoim zdaniu wszystko jest lepsza niz to co jest

Nie wszystko jest lepsze.

Planuje i wydaje się pieniądze na coś nowego, aby poprawić stan obecny.
A Pan twierdzi, że trzeba wybudować trasę która przynosi same destrukcyjne działania.

Posiada Pan rozdwojenie jaźni.
Popiera Pan jako Poseł program Rządu,
Cytat:
3. Wyprowadzenie ruchu drogowego z obszarów miejskich.
Wyprowadzenie ruch drogowego z obszarów miejskich realizowane będzie przez budowę obwodnic miast i miejscowości w ciągach dróg krajowych. Projekty do realizacji wybierane są w oparciu o kryteria ruchowe, uciążliwość ruchu dla mieszkańców oraz wpływ na zmniejszenie liczby wypadków drogowych.
a jako Piechociński popiera Pan niezgodne z tym programem irracjonalne rozwiązania.
Cytat:
a na alternatywne projekty takze nie ma akceptacji

na jakie alternatywne projekty - żadnych alternatywnych projektów nie ma.

Kto ma nieakceptowac projektów których niema.

Pisze Pan tylko po to, aby pisac Question
Nie wypowiada się Pan merytorycznie na kwestie poruszane przeze mnie Laughing
i105n2k napisał:
Fioletowe kwadraty to planowany przez urzędników przebieg trasy ?

Przebieg tej planowanej trasy jest na stronie 2 w tej zakładce.
i105n2k
PostWysłany: Wto 11:49, 11 Gru 2007    Temat postu:

W dalszym ciągu planuje się taką drogę przez Miasto- GDZIE TU ROZUM I LOGIKA.

I oszukani mieszkańcy są znowu w punkcie wyjścia.[/quote]
Fioletowe kwadraty to planowany przez urzędników przebieg trasy ?
piechocinski
PostWysłany: Pon 23:01, 10 Gru 2007    Temat postu:

Sorki ale pozostaję przyswoim zdaniu wszystko jest lepsza niz to co jest a na alternatywne projekty takze nie ma akceptacji
radzik
PostWysłany: Pon 16:07, 10 Gru 2007    Temat postu:

Cytat:
pozostajem przy swoich pogladach proponujesz blokowanie tej inwestycji wposzukiwaniu lepszego rozwiazania czyli kolejne 10 lat dyskusji

Szanowny Panie.
Wydaje się słuszna zasada: że kto popełnia błędy – powinien je naprawić.

Błędy zostały popełnione przez:
Władze wojewódzkie: urzędników, kierowników, decydentów itp.
Władze gminy: radnych, burmistrza.

I jak najszybciej te błędy powinny zostać naprawione. Popieranie (nawet ideowe) utwierdza „nieudolnych” urzędników w ich racji i skazuje problem na rozstrzygnięcia sądów i stratę czasu.

Sprawa przebudowy drogi 579 ( w nowym systemie) toczy się od 2003r.
W początkach 2004 r. Mieszkańcy wskazywali irracjonalność rozwiązania proponowanego przez burmistrza i radnych Błonia – przeprowadzenia takiej drogi, o takim znaczeniu przez środek miasta.

Wysyłali pisma do Posłów, Senatorów, Marszałka Struzika, jego urzedników; przekonywali Burmistrza, radnych – powiadamiając ich o zagrożeniach jakie ruch samochodowy na tej drodze spowoduje dla mieszkańców Błonia, jak również wykazywali małą przydatność lub całkowity brak przydatności takiego rozwiązania dla Województwa Mazowieckiego.

Wysłąno setki pism i informacji, w 2005r wykazano jedną z możliwości poprowadzenia tej drogi poza zabudową mieszkaniową – przez pola.
Została ona pozytywnie oceniona przez Urząd Marszałkowski- Departament Nieruchomości i Infrastruktury w 06.2004r., GDDKiA i inne jednostki.
Dotarłem do tego pisma i pozwolę sobie go przytoczyć:


Czyli ponad 3,5 roku temu Urząd Marszałkowski wiedział o problemie i możliwościach jego rozwiązania.
I co się stało .
NIC.
W 08.2006 powstała koncepcja (ja to nazywam mydleniem oczu) – zaakceptowana przez ówczesnych radnych i przesłana do Urzedu Marszałkowskiego

I co się stało.
NIC
Mamy dzisiaj rok 2007.
W dalszym ciągu planuje się taką drogę przez Miasto- GDZIE TU ROZUM I LOGIKA.

I oszukani mieszkańcy są znowu w punkcie wyjścia.

Mogę śmiało powiedzieć, że z powodu indolencji urzędników Urzędu Marszałkowskiego – straciliśmy wszyscy 4 lata.

Można zwalać problem na władze gminy.
Jednak jest to droga wojewódzka i Marszałek odpowiada i ponosi koszty – racjonalności i budowy.

Pisze Pan o 10 latach trwania inwestycji drogi klasy G o długości 2km.
Pański tytuł „fachowca od infrastruktury” – jest mocno naciągany, skoro pisze Pan o takich terminach.

Chociaż jestem w temacie od kilku lat nie uznaję się za fachowca, lecz mógłbym stwierdzić, że wiedzę posiadam większą ( nie w tym leży rzecz – aby licytować się tytułami).

Pisałem już o tym, w którymś poście.
Inwestycja drogowa takiej drogi o takiej długości może trwac lub powinna trwać -maksymalnie 3 lata.

Niedołęstwo urzędników tworzy legendy o dziesięcioleciach budowania dróg.

Cytat:
W projekcie ustawy budżetowej na 2008 rok w zakresie budownictwa drogowego przewiduje się:

3. Wyprowadzenie ruchu drogowego z obszarów miejskich.
Wyprowadzenie ruch drogowego z obszarów miejskich realizowane będzie przez budowę obwodnic miast i miejscowości w ciągach dróg krajowych. Projekty do realizacji wybierane są w oparciu o kryteria ruchowe, uciążliwość ruchu dla mieszkańców oraz wpływ na zmniejszenie liczby wypadków drogowych.

W programach i dokumentach pisze się idylliczne formułki, które później pozostają tylko martwymi zapisami, ponieważ urzędnicy i tak robią swoje – budują tam gdzie chcą.

Szanowny Panie
W dyskusji z Panem nie chodzi mi o jakieś partykularne interesy jednego czy kilku mieszkańców Błonia.
Zapewne przyglądał się Pan mapce którą zamieściłem na tym forum.

Przeprowadzenie takiej drogi w tym przebiegu posiada tylko same minusy:
- Brak płynności i przepustowości tej drogi związanej z węzłem autostrady A2 (8 skrzyżowań + wyjazdy z posesji),
- Planowana trasa tranzytowa przez miasto naruszać będzie obowiązujące przepisy prawa ochrony środowiska, przepisy ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- Zagrożenie zwiększeniem wypadkowości,
- Zagrożenie środowiskowe (spaliny, hałas, wibracje) dla mieszkańców Miasta Błonie,
- Podział Miasta na małe enklawy,
- Zagrożenie katastrofą ekologiczną (droga przebiega 100m od oczyszczalni w Błoniu),
- I wiele innych ujemnych aspektów

Jeżeli mamy działać zgodnie z programami Państwa, Województwa Mazowieckiego i przepisami prawa – ta droga w takim przebiegu niema racji bytu.
Widac to gołym okiem.

Jak najszybsze wycofanie się z tego pomysłu i rozpoczęcie budowy prawidłowej obwodnicy przyniesie miastu, jego mieszkańcom, urzędnikom województwa i kierowcom same korzyści.

Trawnie w sporze z góry skazanym na przegraną, naraża wszystkich na stratę czasu – czyli może być te 10 lat o których Pan wcześniej pisał.
Cytat:
ja jestem zwolennikiem budowania bo wszystko jest lepsze niż to co dziś

Ja także jestem zwolennikiem budowania, ale nie po „trupach” i racjonalnie zgodnie z logiką i prawem.
Czasu jest jeszcze dość dużo,
droga ta jest we wstępnej fazie projektowania, można szybko i tanio zmienić.

Zmiany w planach są najszybsze i najtańsze, ponieważ zaawansowanie pieniędzy w projekty, pozwolenia, wstępne prace – zostaną bezpowrotnie stracone, jeżeli okaże się – że mieszkańcy mieli rację i zgodnie z prawem takiej drogi w tym miejscu nie można budować, a czas minie bezpowrotnie.

Planuje się, buduje i wydaje państwowe pieniądze – nie sztuka dla sztuki – lecz po to, aby racjonalnie coś poprawić, usprawnić i żeby to było trwałe na lata. Droga takiej klasy, nie jest inwestycją na kilka lat – ale na „wieczność”; dzisiejsze drogi w większości biegną przebiegami które ustalona w przeszłości.

Zapewne, „obwodnica Rospudy” była prekursorem w ETS, mogę prognozować, że budowa takiej małej „dróżki” w Błoniu również ma szansę na dotarcie do Trybunału Sprawiedliwości i to może spowodować te 10 lat.
piechocinski
PostWysłany: Sob 11:37, 08 Gru 2007    Temat postu:

pozostajem przy swoich pogladach proponujesz blokowanie tej inwestycji wposzukiwaniu lepszego rozwiazania czyli kolejne 10 lat dyskusji ja jestem zwolennikiem budowania bo wszystko jest lepsze niż to co dziś
radzik
PostWysłany: Wto 21:52, 04 Gru 2007    Temat postu:

Gwoli przyzwoitości odniosę się do Pańskiej wypowiedzi.
Cytat:
Radzik ma problem te 8 metrów od domu to fakt ale ten korytarz był rezerwowany lat więcej niż Radzik zapewne ma....

Nie mieszkam koło budowanej drogi, ale mieszkam w tym mieście i prawdopodobnie dokończę tu żywota.
Lat mam podobnie jak Pan, i nawet w realnym socjaliźmie nie widziałem takich idiotyzmów (vide planowana droga).
Cytat:
Nie dziwię się ze Radzik walczy z inwestycją na wszelkie sposoby....Ale proszę nie powtarzajcie za przeciwnikami inwestycji wszelkich argumentów bez ich sprawdzania ,zainteresowanych odsyłam na stosowne Komisje Oceny Projektów Inwestycyjnych

Komisje oceny projektów inwestycyjnych podobnie podchodzą do tematu jak i Pan (były radny komisji sejmiku województwa),
Cytat:
...i publiczne rozprawy w tych sprawach niezbędnych z mocy prawa...
i na publicznych rozprawach też się dużo mówi, słucha.... i podejmuje decyzję według własnego wyboru.
Cytat:
Uderzyłem w stół i nozyce z Milanówka się odezwały...Teraz droga przez Milanówek (wojewódzka ) to jest to, ekologiczna bezpieczna optymalna dla ruchu ...

Nie Pan uderzył w "ten stół" tylko ja -swoim skromnym wpisem.
Cytat:
Kolejny protest dla protestu inspirowany przez grupę mieszkańców z jak najbardziej ekologicznymi alternatywnymi przebiegami obok domóew sąsiadów tylko zinnej strony,na nieszczęście tamci też wpadli na taki sam pomysł i mówią PO NASZYM TRUPIE i tak oto po wyczerpaniu wszystkich instancji postępowania administracyjnego wroku 2020 przy drodze Warszawa Zyrardów w obecnym przerbiegu uschną wszystkie drzewa bowiem 30 -50 tysiecy pojazdów na dobę wyrzuci z siebie jadąc jedynką dodatkowe kilkaset ton metali cięzkich ...
Nie, kolejny protest dla protestu, tylko protest przeciwko urzędnikom którzy planują jakby byli z innej epoki, lub kończyli nie te szkoły - które do zawodu są potrzebne.
Planują i budują aby budować - bo potrzebne są efekty, a jaka korzyść z tego będzie ....

Dlaczego nie chce się Pan zamienić na działki, a woli Pan mieszkać w cichej okolicy. Niech Pan sprzeda swoją nieruchomość i pobuduje się przy ruchliwej szosie.
Dlaczego Min. Szyszko zmieniał trase obwodnicy wschodniej - bo tak mu pasowało, aby dalej od niego i jemu podobnym.
piechocinski
PostWysłany: Pią 18:57, 02 Lis 2007    Temat postu:

Radzik ma problem te 8 metrów od domu to fakt ale ten korytarz był rezerwowany lat więcej niż Radzik zapewne ma....
Nie dziwię się ze Radzik walczy z inwestycją na wszelkie sposoby....Ale proszę nie powtarzajcie za przeciwnikami inwestycji wszelkich argumentów bez ich sprawdzania ,zainteresowanych odsyłam na stosowne Komisje Oceny Projektów Inwestycyjnych ...i publiczne rozprawy w tych sprawach niezbędnych z mocy prawa...
Uderzyłem w stół i nozyce z Milanówka się odezwały...Teraz droga przez Milanówek (wojewódzka ) to jest to, ekologiczna bezpieczna optymalna dla ruchu ...Kolejny protest dla protestu inspirowany przez grupę mieszkańców z jak najbardziej ekologicznymi alternatywnymi przebiegami obok domóew sąsiadów tylko zinnej strony,na nieszczęście tamci też wpadli na taki sam pomysł i mówią PO NASZYM TRUPIE i tak oto po wyczerpaniu wszystkich instancji postępowania administracyjnego wroku 2020 przy drodze Warszawa Zyrardów w obecnym przerbiegu uschną wszystkie drzewa bowiem 30 -50 tysiecy pojazdów na dobę wyrzuci z siebie jadąc jedynką dodatkowe kilkaset ton metali cięzkich ...
i105n2k
PostWysłany: Czw 0:39, 01 Lis 2007    Temat postu:

piechocinski napisał:
Mądraliński


Ależ czemu mądraliński ? Tak się Pan od PiSu odcinał a wypowiada sie w ultra podobnym tonie. Tak ? Każdy kto ma inne od Pańskiego zdanie lub odważa sie na polemikę jest odrazu mądralińskim ?

Postawiłem jasne pytanie o argumenty przemawiające za obecnym przebiegiem, naprawdę daleki w zamyśle bylem od ironii, chcę poporstu poznać uzasadnienie tego przebiegu. Pan jako osoba opowiadająca sie za tym wariantem powinna wskazać kilak takich argumentów z łatwością Smile

Pozdrawiam i nadal czekam na argumenty za Smile

PS.
Cytat:
Oczywiście co było do udowodnienia wszyscy pracujący nad projektami i koncepcjami to idioci a zdrowy duch narodu reprezetowany przez ...


Smutne ale prawdziwe, tak jest w Polsce kilka (być może nawet i kilkanaście) projektów drogowych które musiała projektować chora na umysł osoba.
piechocinski
PostWysłany: Czw 0:10, 01 Lis 2007    Temat postu:

Mądraliński zapytaj więc innych mieszkanców Błonia co sądzą o proteście tej grupy i wtedy zrobisz tak zeby było tylko dobrze ....Podkreślam opinię mieszkanców reprezetują władze gminy ( świezo wybrane ) protestujący wykorzystal;i już prawie wszystkie formalnoprawne kroki odwoławcze i z tego co mi wiadomo wszędzie ich zarzuty zostały oddalone ...,czy to nic nie daje do myślenia,
Oczywiście co było do udowodnienia wszyscy pracujący nad projektami i koncepcjami to idioci a zdrowy duch narodu reprezetowany przez ....i tu wpisz kogo chcesz jest kompetentny...
Kucharka mogłabyć ministrem to kobitka od bajeczek dla pensjonarek może nie tylko być szefową komitetu protestacyjnego ale też wyrocznią od koncepcji ,konstrukcji,ekologii a nawet ekonomii danego projektu -jak to jest w kolejnym zapalnym punkcie blisko Błonia ...

Bez szybkiego wybudowania wiaduktu nad torami kolejowymi wBłoniu na drodze wojewodzkiej paraliż miasta nawet dla ruchu lokalnego bedzie postepował pozdrawiam jp
i105n2k
PostWysłany: Śro 21:09, 31 Paź 2007    Temat postu:

piechocinski napisał:
proponuje powaznie przez 6 lat zajac sie drogownictwem ...wtedy nie wszystko bedzie takie oczywiste w tym nie bedziesz ulegał sugestiom małej grupy przeciwników tej inwestycji ....


Ależ nikomu nie ulegam Smile Skręca mnie po prostu kolejna wiadomość w stylu budujemy tak a nie inaczej (na złość mieszkańcom dla których ta obwodnica ma być przede wszystkim !!) bo procedura jest na pewnym etapie. Nie siedziałem w drogownictwie lat 6 ale pomimo tego chciałbym poznać powód dla którego obwodnica Błonia idzie przez Błonie a nie je omija ? Panie Januszu, jest Pan ekspertem, niech Pan, mi szaremu obywatelowi wyjaśni powód takiej lokalizacji inwestycji. Przecież ktoś kto taki przebieg wymyślał miał ku temu powody, jako obywatel, kierowca i podatnik pytam zatem: JAKIE ?

Argumentacja zbliżona do Rospudy, budujemy bo już mamy przetarg kwity i Bóg wie co jeszcze, tymczasem społeczeństwo mówi stanowcze NIE, opinie podziela UE pomimo wmawiania przez ekipę (cała ekipę, lewo prawo, czerwoną, czarną) u władz że Ci tam nad Rospudą to prawie binladeny.

PS. Rozumiem że jakbym przesiedział 6 lat w drogownictwie nauczyłbym sie jak budować mosty bez dojazdów, remontować nową autostradę, prowadzić obwodnicę na przekór prawu i zdrowemu pomyślunkowi i wiele wiele innych. Zaiste kształcące byłyby to lata. Łaska boska że nie dostałem sie na Inżynierię Lądową.
piechocinski
PostWysłany: Śro 16:04, 31 Paź 2007    Temat postu:

proponuje powaznie przez 6 lat zajac sie drogownictwem ...wtedy nie wszystko bedzie takie oczywiste w tym nie bedziesz ulegał sugestiom małej grupy przeciwników tej inwestycji ....
i105n2k
PostWysłany: Śro 21:57, 10 Paź 2007    Temat postu:

piechocinski napisał:
Co nie przeszkadza w ocenianiu obwodnicy i podkreslam ze dale podtrzymuję swojaopiniue lepsza obwodnica Błonia jak najszybciej w obecnym kształcie niż popopopopojutrze w jakimkolwiek nowym pozdrowienia


Lepszy badziew jutro niż porządna droga pojutrze ? Panie Piechociński, proponuję wziąć 4 literki, zapakować w auto, pojechać do Europy Zachodniej i porozmawiać z tamtejszymi politykami o tym jak prowadzi się obwodnice na tak poważnych ciągach komunikacyjnych. Najje sie Pan tylko wstydu. Po to jest obwodnica, żeby cały ruch tranzytowy wyprowadzić POZA MIASTO. Dla mnie ta trasa jak i obwodnica Augustowa przez dolinę Rospudy to kolejny wymysł urzędaska z ciepłego stołka w GDDKiA i to że inwestycja jest już w jakimś stopniu formalnych przygotowań nie oznacza wcale że jego CHORE pomysły należy realizować. Dlaczego nie wybudować tej drogi, żeby mieszkańcom życie ułatwić a nie utrudnić ? Bo trzeba przed kolejnymi wyborami (o ile zostanie sie wybranym...) przeciąć wstęgę ?

piechocinski napisał:
mysle ze kompetentnie prowadze komisje ochrony srodowiska sejmiku mazowieckiego...

Komisja podziela Pańskie stanowisko w sprawie przebiegu ww. obwodnicy?

Kolejna inwestycja władzy robiąca mieszkańcom na złość w imię wyższych (JAKICH ??!!) celów.
Minka
PostWysłany: Śro 10:39, 10 Paź 2007    Temat postu:

Panie Piechociński, proszę się wypowiedzieć na temat kilku z 10 kluczowych kierunków działania:
3. WSPÓLNOTA
6. SAMORZĄDNOŚĆ
7. NATURA
9. PRAWORZĄDNOŚĆ
W aspekcie zachowań Pana i kolegów z PSL w temacie obwodnicy Błonia i Grodziska Mazowieckiego przez Milanówek oraz w kwestii tworzenia "lepszej przyszłości". Jaką chce Pan nam stworzyć, tą przyszłość? Przyszłość kolesiostwa i arogancji, braku demokracji i poszanowania prawa człowieka? Po ciszy jaka jest na tym blogu, wnioskuję, ze "kręci" Pan lody wyborcze? Exclamation
wyborca
PostWysłany: Śro 9:28, 10 Paź 2007    Temat postu:

Do wyborów cisza.
Piechociński zajęty kampanią wyborczą.
Jego występy w mediach są tak żenujące.....

PSL chce zapomnieć o "Nocnej Zmianie", ale społeczeństwo PAMIĘTA Exclamation
radzik
PostWysłany: Wto 21:08, 02 Paź 2007    Temat postu:

SKazik napisał:
Radziku,
co znaczą te kółka na mapie? bo się chyba domyślam...

Mapka przedstawia koncepcję przeprowadzenia drogi tranzytowej nr 579,
"Małej Obwodnicy Warszawy" przez Błonie.

Na odcinku 2 km jest ich 8.
Kółka oznaczają niezbędne skrzyżowania z ulicami miejskim i drogą krajową nr 2.

Nie będą to skrzyżowania bezkolizyjne (wiadukty,tunele itp) tylko zwykłe skrzyżowania w formie ronda lub świateł.

Tereny oznaczone kolorem żółtym i ciemnoczerwonym - są to tereny zabudowy mieszkaniowej,

tereny oznaczone kolorem różowym- tereny usługowe

Jak widac na załączonej mapce jest to "wciskanie" drogi o dużym natężeniu ruchu w teren miasta i ścisłej zabudowy mieszkaniowej.

To bardzo realistycznie przedstawia jak obecna władza (vide "kolega" Piechociński) planuje i buduje infrastrukturę w Polsce.

I czemu możemy się dziwić , jak dziecko w przedszkolu wie jak wygląda OBWODNICA, a "fachowiec RBF" - średnicę nazywa obwodnicą.

Taki kraj jak jego "fachowcy"

Kolego Piechociński. Very Happy
Jak tak bardzo podoba ci się pomysł poprowadzenia tej drogi i tak go popierasz, jescze raz proponuję ci:

Jeżeli jest Pan tak bardzo przekonany do tej inwestycji, jej dobra dla mieszkańców i dla Miasta- niech się Pan zamieni na nieruchomości z mieszkańcem który będzie miał ten przebieg 8m od okna.
Chętni się na pewno znajdą i może Pan na tym nawet skorzystać (mieć większą działkę lub większy dom).
Chętnie w tym pomogę.
Razz

Błonie to piękne stare miasto z tradycjami. Zapewne, mieszkańcy pomogą ci się zaaklimatyzowac w nowym miejscu przy tej "pięknej hałaśliwej drodze."

Przeczytaj to dokładnie co rozsyłasz wszędzie:

Cytat:
To jest 10 kluczowych kierunków działania, każdy rozwinięty w 10
konkretnych obszarach. To 10*10. To strategia PSL na najbliższe 4 lata.
Dziś w naszym kraju nie gadanie a działanie jest potrzebne. Nie
obiecywanie ale realizowanie. 10 strategicznych kierunków działania to:
1. PRACA
2. ZDROWIE
3. WSPÓLNOTA
4. EDUKACJA
5. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
6. SAMORZĄDNOŚĆ
7. NATURA
8. BEZPIECZEŃSTWO
9. PRAWORZĄDNOŚĆ
10. POLSKA RACJA STANU
To jest program na 4 lata, to strategiczne kierunki. To wspólne dzieło
PSL i naszych przyjaciół. Jesteśmy otwarci na debatę i rozwijanie
szczegółowych propozycji albowiem RAZEM TWORZYMY LEPSZĄ PRZYSZŁOŚĆ


To ostatnie haslo jest "wspaniałe".

Jacy działacze taka Partia.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group