Autor Wiadomość
Pułtusk
PostWysłany: Sob 0:27, 26 Wrz 2009    Temat postu:

Ludzie nie głosujcie na PSL i PO bo zamiast budować drogi olewają nas z Wiejskiej. Obwodnica Pułtuska miała być już dawno wybudowana łącznie z budową obwodnicy Serocka a teraz dziwnym trafem nie mają pieniędzy na budowę drogi, nie wykorzystują funduszy europejskich na budowę dróg. Nie warto tym ludziom ufać bo to karierowicze a nie ludzie oddani naszym lokalnym ojczyznom. Mają o prostu nas w d... a my mieszkańcy Pułtuska mamy tamże Tuska.


"Wolna droga do budowy obwodnicy
17.09.2009
Burmistrz wskazał lokalizację dla nowej obwodnicy Pułtuska, która nie powinna zagrażać przyrodzie i przeszkadzać mieszkańcom. Drogowcy nie mają jednak pieniędzy na budowę.
fot.Kurier Mazowiecki
fot.Kurier Mazowiecki
Kluczowa dla rozpoczęcia inwestycji decyzja środowiskowa liczy kilkaset stron i była przygotowywana przez ponad pół roku. Obwodnica ma piętnaście kilometrów i ominie Pułtusk od zachodu. Inwestycji nie powinni zablokować ekolodzy, bo trasa nie koliduje z cennymi przyrodniczo obszarami.

Urzędnicy zrobili krok, na który mieszkańcy Pułtuska czekali od wielu lat. Wąską ulicą przez centrum Pułtuska przejeżdża w ciągu doby ok. dwadzieścia tysięcy samochodów. Tworzą się ogromne zatory. Narzekają kierowcy, narzekają mieszkańcy. Jednak nie zapowiada się, aby komunikacyjny horror w Pułtusku szybko miał się zakończyć, ponieważ drogowcy nie mają pieniędzy na obwodnicę. Budowa nie ruszy dopóki mazowiecki oddział GDDKiA nie będzie miał w planach tej inwestycji, a ta ma być wprowadzona do planów dopiero po 2012 r.

Na razie więc, mimo wskazanej lokalizacji, mieszkańcy, a przede wszystkim kierowcy skazani są wciąż na utrudnienia drogowe i korki.

Źródło: Kurier Mazowiecki"
Gość
PostWysłany: Wto 23:01, 15 Wrz 2009    Temat postu:

Została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach BUDOWY OBWODNICY PUŁTUSKA W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 61 WARSZAWA – AUGUSTÓW WRAZ Z ZAMIENNYM PRZEBIEGIEM DROGI KRAJOWEJ NR 57 SZCZYTNO – PUŁTUSK NA ODCINKU PÓŁNOCNY REJON WSI PRZEMIAROWO – LIPA.

Z tego dokumentu dowiadujemy się, że obwodnica będzie 15 km ( od wyłączenia z istniejącej drogi na granicy miejscowości Łubienica (gm. Pokrzywnica) do włączenia w istniejącą drogę w miejscowości Lipa (gm. Pułtusk). W zakres tak dla nas ważnego przedsięwzięcia wchodzi ponadto budowa nowego, 3,2 km odcinka początkowego drogi nr 57 Kleszewo – Szczytno, od wyłączenia z istniejącej drogi w Przemiarowie do włączenia w obwodnicę Pułtuska w węźle „Lipa”.

do roboty, czekamy na realizację
piechocinski1
PostWysłany: Sob 21:38, 29 Lis 2008    Temat postu:

to droga krajowa i jest planowana do realizacji po 2012 pisałem już o tym w Tygodniku Pułtuskim (portal) ,inwestycję przygotowuje i realizować będzie GDDKIA a nie marszałek czy starosta
Gość
PostWysłany: Śro 23:30, 12 Lis 2008    Temat postu:

Hallo weźcie się w końcu za budowę OBWODNICY PUŁTUSKA. Nalewajk i Struzik do roboty nic nie robicie, wszytsko stoi w miejscu, nawet Tusk który sie winien szcczycić iż nazwa pułTUSK to jego nawisko nic nie robi aby wybudowć obwodnicę dla Wenecji Mazowsza.
max
PostWysłany: Śro 21:58, 20 Sie 2008    Temat postu:

Kiedy Pułtusk otrzyma obwodnicę z prawdziwego zdarzenia? Niech Pan nam pomoże, interwencje itd. Dlaczego to trwa tyle lat i znowu nic sie nie dzieje?
pułtuszczak
PostWysłany: Czw 1:17, 20 Mar 2008    Temat postu:

a co słychać w sprawie obwodnicy Pułtuska?
fartman
PostWysłany: Czw 19:57, 06 Mar 2008    Temat postu:

Witam
pięknie tą formułkę przepisałeś z analizy wariantu 0, lecz prawda jest taka
że cała struktura budowania dróg jest farsą. Nie winię tu pracowników GDDKIA bo tam pracują tylko lebiegi, którym odpowiada pensja 2500zł i brak ODPOWIEDZIALNOśCI. Miałem przyjemność dyskusji z Panami Dyr. Dmuchowskim i Podemskim na sesjach Rady Powiatu w Legionowie w sprawie DK nr61 przejście przez Legionowo i stwierdzam fakt ; przychodzi Pan Dyrektor i wali formułki Radnym powiatu przygotowane wcześniej,lecz Oni i tak z tego nic nie rozumieją bo śpią na sesji. Budzą się kiedy ja zadaję
konkretne pytania Panom Dyr. i wtedy następuje dyskusja Dyrektor kontra Radni
I tak wygląda relacja między nami Polakami.
Rząd chce budować drogi kosztem społeczeństwa.
Pan się zapyta dlaczego ja Panu odpowiem
Niech Pan napisze na swojej stronie w jaki sposób wykupuje się grunty pod drogi w krajach Uni np kraje skandynawskie i Wielka Brytania.
Jeżeli Pan nie wie to po uzupełnieniu wiadomości będzie Pan widział dlaczego Polacy chcą nie 100zł tylko 300zł za metr ziemi i dlaczego mam w d-pie pańskie wyjaśnienia na temat kontroli jakiegoś tam organu
Następny post wyślę Panu za kilka dni ponieważ żeby ogarnąć Pańską rzeczwistość trzeba się n---ać
pozdro
piechocinski
PostWysłany: Sob 17:51, 10 Lis 2007    Temat postu:

wejdz na strony GDDKiA i poczytaj o podziale dróg i ich klasyfikacji ciekawej lektury
Stefek
PostWysłany: Pią 18:49, 09 Lis 2007    Temat postu:

Co znaczy skrót GP? Jeśli fatalny, to to jest pomyłka.
piechocinski
PostWysłany: Wto 10:19, 17 Lip 2007    Temat postu:

PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 61

ODCINEK przejście przez LEGIONOWO GŁÓWNE PARAMETRY

Klasa drogi – G, Przekrój dwujezdniowy – 2 x 2 pasy ruchu.

Dostępność ograniczona do skrzyżowań

HARMONOGRAM PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH I REALIZACJI

- AKTUALNY STAN Dla odcinka I od km 18+140 do km 19+515

- Decyzję o ustaleniu lokalizacji drogi uzyskano w dniu 13.09.2005 r. Decyzja stała się ostateczna z dniem 30.01.2006 r., co pozwoliło Oddziałowi na rozpoczęcie procesu wykupu gruntów. Przewidywany termin uzyskania prawa do dysponowania terenem - 31.12.2007 r.

- W oparciu o złożony w dniu 13.02.2007r. wniosek do Prezydenta Legionowa, toczy się postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Przewidywany termin uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - czerwiec 2007 r.

- W trakcie opracowania jest projekt budowlany.

Zakończenie prac projektowych – grudzień 2007 r.

Ponadto wstępnie przyjęty harmonogram prac dla tego zadania przewiduje:

- Uzyskanie pozwolenia na budowę

- 02.2008 r. - Realizacja - 04.2008r. – 11.2009r.

Dla odcinka II od km 19+515 do km 20+390 Zadanie od roku 2006 ujęte w planie zadań inwestycyjnych GDDKiA O/WA (źródło: Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie ustalenia Programu rzeczowo – finansowego dla inwestycji drogowych realizowanych z wykorzystaniem środków Krajowego Funduszu Drogowego, Dz.U.nr 28 z dn. 20 lutego 2007 r.)

- Pozwolenie na budowę (z rygorem natychmiastowej wykonalności) wydane w dniu 25.01.2007r. nie jest prawomocne, wpłynęły odwołania.

- Oddział uruchomił procedurę przetargową na wybór wykonawcy robót (otwarcie ofert - 15.05.2007 r.) oraz nadzór inwestorski (otwarcie ofert - 25.05.2007 r.)

- Planowane rozpoczęcie robót: Czerwiec 2007 r. Zakończenie: do 30 września 2009 r. Dla odcinka III od km 20+390 do km 22+620

- W oparciu o złożony w dniu 13.02.2007r. wniosek do Prezydenta Legionowa, 28.04.2006r. uzyskano decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach.

Ponadto wstępnie przyjęty harmonogram prac dla tego zadania przewiduje:

- W opracowaniu są materiały do wniosku o uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi. Złożenie wniosku o uzyskanie decyzji lokalizacyjnej - 06.2007r.

- Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej - 09.2007r. - Projekt budowlany - 06.2008r. - Pozwolenie na budowę - 08.2008r.

- Realizacja - 10.2008r. – 10.2010r.

INFORMACJA O MOŻLIWYCH ZAGROŻENIACH Odcinek II - Odwołania od decyzji Wojewody o niezwłoczne zajęcie nieruchomości działek nr 3/1; 13/3; 135 - Sprawy w WSA. (wywłaszczenia).

- Dla rozpoczęcia budowy jest konieczne przełożenie światłowodu relacji GWŁ Legionowo-GWŁ Białobrzegi. Na budowę linii należy uzyskać pozwolenie na budowę. Przybliżona data uzyskania pozwolenia na budowę – 30.06.2007 r.

SZACUNKOWY KOSZT REALIZACJI

Szacunkowy koszt realizacji trasy – ok. 145,0 mln zł łącznie z pracami przygotowawczymi.
piechocinski
PostWysłany: Wto 10:18, 17 Lip 2007    Temat postu:

PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 61 ODCINEK LEGIONOWO – ZEGRZE (DW 631)

GŁÓWNE PARAMETRY

Klasa drogi – GP,

Przekrój dwujezdniowy – 2 x 2 pasy ruchu.

Dostępność ograniczona do skrzyżowań

HARMONOGRAM PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH I REALIZACJI - AKTUALNY STAN

Wstępnie przyjęty harmonogram prac dla tego zadania przewiduje:

- Złożenie wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - 12.2007r.

- Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej o środowiskowych uwarunkowaniach - 03.2008r. - Złożenie wniosku o uzyskanie decyzji lokalizacyjnej

- 11.2008r. - Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej – 02.2009r.

- Projekt budowlany – 10.2009r. - Uzyskanie pozwolenia na budowę - 12.2009r.

- Realizacja 04.2010 – 10.2011

INFORMACJA O MOŻLIWYCH ZAGROŻENIACH

• nie uzyskanie decyzji administracyjnych w terminach przewidzianych w harmonogramie (decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzja lokalizacyjna, decyzje dające prawo do terenu na cele budowlane, decyzja o pozwoleniu na budowę), • możliwe odwołania od decyzji administracyjnych na każdym etapie postępowania oraz konieczność rozpatrzenia odwołania przez organ odwoławczy,

• nie ujawnione w pełni problemy z pozyskiwaniem gruntu ( nieruchomości zabudowane, nieruchomości będące zakładami pracy, długi okres wydawania przez służby Wojewody decyzji o odszkodowania za wywłaszczone nieruchomości).

SZACUNKOWY KOSZT REALIZACJI

Szacunkowy koszt realizacji trasy – ok. 142,0 mln zł łącznie z pracami przygotowawczymi.
piechocinski
PostWysłany: Wto 10:16, 17 Lip 2007    Temat postu: DK 61

PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 61 ODCINEK ZEGRZE – SEROCK

GŁÓWNE PARAMETRY Klasa drogi – GP, Przekrój dwujezdniowy – 2 x 2 pasy ruchu. Dostępność ograniczona do skrzyżowań

HARMONOGRAM PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH I REALIZACJI

- AKTUALNY STAN

- W dniu 15.02.2007 r. zostało wydane pozwolenie na budowę

- Aktualnie trwa procedura weryfikacji Dokumentacji Przetargowej. Planowany termin przeprowadzenia procedury przetargowej na wybór wykonawcy robót – czerwiec 2007r.

- Realizacja robót - 09.2007 – 2008r.

SZACUNKOWY KOSZT REALIZACJI

Szacunkowy koszt realizacji trasy – ok. 44,3 mln zł łącznie z pracami przygotowawczymi.

BUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 61 ODCINEK obwodnica SEROCKA

. GŁÓWNE PARAMETRY Klasa drogi – GP, Przekrój dwujezdniowy – 2 x 2 pasy ruchu. Dostępność ograniczona do węzłów

HARMONOGRAM PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH I REALIZACJI

- AKTUALNY STAN - Decyzję o ustaleniu lokalizacji drogi uzyskano w dniu 9.05.2006r. Decyzja stała się ostateczna z dniem 6.07.2006r., co pozwoliło Oddziałowi na rozpoczęcie procesu wykupu gruntów.

- Przewidywany termin uzyskania prawa do dysponowania terenem– lipiec 2008r.

- W trakcie opracowania jest projekt budowlany.

Zakończenie prac projektowych – sierpień 2007r.

Ponadto wstępnie przyjęty harmonogram prac dla tego zadania przewiduje: - Uzyskanie pozwolenia na budowę - 09.2008r. - Realizacja 10.2008r. – 11.2010r. SZACUNKOWY KOSZT REALIZACJI

Szacunkowy koszt realizacji trasy – ok. 173,0 mln zł łącznie z pracami przygotowawczymi.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group